SZO-FA KERESKEDELMI BT. GINOP-1.2.2-16-2017-00736

Kedvezményezett neve: SZO-FA KERESKEDELMI BT.
A projekt címe: GYÁRTÁSI TECHNOLÓGIA FEJLESZTÉSE ÉS NAPELEMES RENDSZER KIALAKÍTÁSA A SZO-FA BT-NÉL

A projekt azonosító száma: GINOP-1.2.2-16-2017-00736
A szerződött támogatás összege: 15,14 MILLIÓ FORINT
A támogatás mértéke: 50%
A projekt tartalmának bemutatása:  A fejlesztés során a nyílászáró gyártáshoz kapcsolódó munkafolyamatok korszerűsítése céljából több fa és műanyag nyílászárók gyártásához kapcsolódó gép és eszköz kerül beszerzésre, ezzel az új energetikai szabályozásnak megfelelő típusok gyártása is fejlődik a cégnél. Ezen kívül egy porelszívó mely a gyártási folyamat munkakörülményeit és a nagyobb minőséget szolgálja. A csavarkompresszor a munka minőségét és sebességét növeli.

Műanyag asztalosipari gépek:
1. KABAN MA 2010 profilhegesztő gép profil sarkok hegesztésére,
2. KABAN PB 2010 Osztóborda marógép,
3. KABAN CD 3051 Sarokvarrat tisztító gép
4. KABAN RD 2010 Üvegező keretprés,
5. KABAN DE 4050 Kilincshely fúró és zárhely maró gép.

Fa asztalosipari gépek:
1. SCM TEN 220 CLASS EGYOLDALAS CSAPOZÓGÉP,
2. FINI K-MAX 2010 csavarkompresszor,
3.Minimax ECO 300D kétzsákos mobil elszívó berendezés.

A termelés könnyebbé és gazdaságosabbá tétele érdekében a cég az alábbi beszerzéseket is tervezi:
1. EXTRACT TRIO ELSZÍVÓ BERENDEZÉS
2. KOSMOSOFT ARCHIMEDE SZOFTVER
3. SCM FEED 34 előtoló berendezés
4. SCHUKO OCTOPUS 20 csiszolóasztal
5. Szervergép beszerzése: Dell PowerEdge T30 Mini Tower

A projekt tervezett befejezési dátuma 2018.06.11.


Komplex vállalatirányítási rendszer bevezetése a SZO-FA Bt-nél.

Kedvezményezett neve: SZO-FA KERESKEDELMI Bt.
A projekt címe: Komplex vállalatirányítási rendszer bevezetése a SZO-FA Bt-nél.
A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01187
A szerződött támogatás összege: 10 970 880 FORINT
A támogatás mértéke: 40%


A projekt tartalmának bemutatása:

A megvalósult fejlesztés:
1. CRM: A partnerekkel való kapcsolattartásban nagy segítséget nyújt az iWise CRM modulja, amely azon túl, hogy a meglévő ügyfelek adatait egyszerű, könnyen áttekinthető felületen, egységesen kezeli, alkalmas az új ügyfelekkel való kapcsolatfelvételek több típusú rögzítésére, kampány eredmények nyilvántartására, felmérések, illetve riportok készítésére is. A rendszer használatával a meglévő készlet, illetve partner adatok felhasználásával egyszerűen és gyorsan árajánlatok készíthetők, melyekből akár közvetlenül vevői rendelés is létrehozható megkönnyítve ezzel az adminisztrációs folyamatot és naprakész információt szolgáltatva az értékesítésekről. A vevői rendelésekből néhány kattintással közvetlenül elkészíthetők a kapcsolódó bizonylatok, melyekkel együtt a szükséges készletmozgások is létrehozhatók, ezáltal mindig aktuális raktárkészletet biztosítva a Logisztika modulban.
2. HR modul: Fő feladata a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentése, az adatok egységes rendszerben való kezelése, a könnyebb átláthatóság biztosítása.
3. Táv és csoportmunka: A vállalaton belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálását támogatja a Táv- és csoportmunka modul, mely biztonságos https kapcsolaton hoz létre kommunikációs csatornát a felhasználók között. Létrehozható vállalati tudásbázis, hierarchikus struktúrába rendezve tölthető fel szöveg, dokumentum vagy csatolt fájl.
4. Kontrolling: A vállalkozás gazdasági sikereinek alapja, hogy a rendelkezésre álló vagy megszerezhető erőforrásokat hatékonyan és eredményesen használja fel. A tudásra épülő gazdaság korszakában az emberi erőforrás értékének megnövekedése a versenyképesség kulcsává válik, ezért a kontrolling alkalmazásának igénye is előtérbe kerül. Az iWise Kontrolling modul képes külső rendszerekből vett főkönyvi kivonatok importálásával-, de könyvelés, számvitel modul megléte esetén a saját adatait használni riportok készítéséhez. A művelet során a program elkészíti a vállalat gazdasági helyzetének elemzéséhez szükséges mutatókat, melyeket diagramokon is szemléltet, így könnyen átláthatóvá teszi az egyes időszakok változásait. Az eredmények Excel típusú exportja lehetővé teszi az adatok tovább feldolgozásának lehetőségét.
5. Logisztika: A logisztikai folyamatok részét képezi a megfelelő anyagok, késztermékek áramoltatása a megrendeléstől, a gyártási folyamaton keresztül a végfelhasználóhoz. A folyamathoz tartozó részfeladatok pontos megtervezése majd egy folyamattá való integrálása a költséghatékonyság figyelembe vételével, minden termelő és szolgáltató vállalat számára fontos feladat, melynek támogatására célszerű logisztikai rendszer használata. Az iWise Logisztika amellett, hogy segít a termék életútjának pontos nyomon követésében.

A projekt  befejezési dátuma 2020.08.31."


Kedvezményezett neve,SZO-FA KERESKEDELMI Bt.
A projekt címe,Mikro ,kis és középvállalkozások technológiai korszerűsétése célú hitelprogram
A projekt tartalmának rövid bemutatása,Mfb forgóeszköz hitel
A szerződött támogatás összege,25.000.000.-Forint
A felhívás azonosító jele,Ginop-8.3.5-18/B
A projekt tervezett befejezési dátuma:A rendelkezésre állástól 60 hónap


Projekt tartalmának bemutatása:

A Hitelprogram célja a mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítésének előmozdítása, különös tekintettel

  • a korszerű termék- és szolgáltatásfejlesztési képesség megteremtésére
  • a korszerű termék- és szolgáltatásfejlesztési képesség bővítésére

amelynek egyedi célkitűzése a finanszírozási forrásokhoz nem, vagy nem megfelelő mértékében hozzájutó mikro-, kis- és középvállalkozások fejlesztése.

„B” hitelcél esetén

A Hitelprogram célja, hogy támogassa a mikro-, kis- és középvállalkozások zavartalan likvid működését, az ehhez szükséges készletbeszerzések és működési költségek finanszírozása által, a hatályos Termékleírásban („B” hitelcél) meghatározott elszámolható költségek mentén.



Ugrás az oldal tetejére
Szo-Fa Bt. 06-70/389-3052 7150 Bonyhád Bajcsy Zsilinszky u. 2.

 

Telefon: +36 74 550 288
+36 70 389 3052
E-mail: szo-fa@szo-fa.hu